Trending Ipoh Images
Jasa melukis warna & lukis pensil , sketsa / karikatur

Pin BBM : 27509139
Murah & berkualitas http://t.co/XOOtr1VIwY
"@theasyrafzabani: Kisah GST pada hari pertama. Kesian golongan sederhana & bwhan http://t.co/2KIytQbf39" gula ikan(asas) tak kena gst bang-
Utk makluman semua,harga tambah nilai Prabayar adalah kekal seperti sebelum ini.Jika lebih mahal,aduan boleh dbuat di http://t.co/dw5wKZMZYO
Gambar di bawah tunjuk bahawa peniaga cuba ambil untung atas top-up. Lepas kastam dtg terus tukar harga. http://t.co/Eb5zpn6IoM
Tok Janggut .Kelantan"@gengbebel: Beliau dibunuh kerana tak merelakan cukai di negara ini. http://t.co/apdbRJcS15"
Dari Tingkatan 1. #RESPECT http://t.co/uYUTUcsE5y
Beli topup RM10+RM50 = RM63.60. Masukkan topup kena tolak kreadit 6% GST. Terima kasih Najib #myfirstgst http://t.co/2QaMdZzThO
“@boy_khairul91: Sbg contoh. Fahamkan.Ini yang sepatutnya berlaku bermula 1April #GST http://t.co/PtCMy7Vm52”salah fakta baca lagi psl gst✌️
Well good! http://t.co/ppASZuGrwg
APRIL FOOL! Kahkahkah RT @The_Mamu: Kencing.. kencing sampai hangit.. harga tak naik yaaa.. http://t.co/HL7DLzS01Q
7-11 mohon maaf. Mengaku kesilapan teknikal hari pertama GST. http://t.co/b7tqXHg95I
Sakit kepala dek GST. Baru kejap ni singgah 7-E..beli panadol..kena jugak GST 6%. Tambah sakit kepala aku! http://t.co/VNIqf3KNri
Beza antara RESIT peniaga yang boleh kenakan GST dan yang tidak. Lihat no pendaftaran & info kadar GST #CelikGST http://t.co/5owCBGadAB
Semua syarikat yang caj GST wajib paparkan GST ID, kalau takde kat resit boleh buat aduan http://t.co/TnScrIf3Q1
Politeknik Singapore ada zayn malik, PUO bila nak jemput Azwan Ali jadi lecturer ? http://t.co/jJjypXTmMK
"tadi aku beli ikan, kena gst" 
"berapa banyak dia kenakan gst? "
" banyak.  banyak camnii.. " http://t.co/nF12DQbf9F
Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama-lama jadi Menteri. http://t.co/yDHpqarYi6
Ingatkan Menteri dan PM yang pandai menipu. Rupanya Mydin kuat menipu juga. http://t.co/eKWEYkFw1h
3 hari lagi nak @tempatanfest ! Sebarkan jika anda pergi! #Ipoh #Lokalah http://t.co/8BlVYZ0pnL
Jabatan Kastam keluar kenyataan harga top up TAK BOLEH dinaikkan. Mohon sebarkan. #GST cc @gstmalaysiainfo http://t.co/WWRNHGvEVG
 
Latest Ipoh Tweets
See Trends for Other Cities:

Ipoh, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Ipoh, Malaysia.

 

gst

No increase in movie ticket price by TGV after GST. We need more honest retailers like this. Good move. http://t.co/15FVFZZuFD
iPhone price in Malaysia now. From original price to before GST to after GST. Have fun! ???? http://t.co/vFiuFSmsZ6
Before gst, brekkie wrap w chicken roll + hash brown + coffee = RM 5.25. After gst, RM 7.70 ???????????? http://t.co/jmeBl732sQ
@azizolcherosli

RT @SantaiDanSampah: Kalau Tok Janggut masih hidup, mesti dia menentang GST kaw-kaw punya. Tapi apakan daya kita hidup di zaman Wak Doyok :(

Ipoh, Perak
 
@azizolcherosli

RT @gengbebel: Stop ckp pasal GST sbb ia HALAL untuk dikutip. Kalau gua bangkang nnt ada pulak yg cakap gua langgar fatwa. http://t.co/PxED8hKU16

Ipoh, Perak
 
@azizolcherosli

RT @gengbebel: Kisah kejayaan ringkas yg bakal Mydin kecapi slps perlaksanaan GST. http://t.co/69YC8JkWNb

Ipoh, Perak
 
@Minmerbok

Makan kedai mamak pun sudah kena GST sekarang , dijanjikan oleh kerajaan tiada kenaikan harga barang , tapi sekarang semua tempat kena paw .

Sungai Petani , Ipoh
 
@fatienferreiraa

Prev rt, menteri bangang mmg gitu cakap tak guna akal, mari suruh dia jadi rakyat kais pagi makan pagi, tak suka gst pi dok bulan kakaka!

 
@wajihahizwanie

Penoh temlene pasal gst jaaa ?

Ipoh , perak .
 
Utk makluman semua,harga tambah nilai Prabayar adalah kekal seperti sebelum ini.Jika lebih mahal,aduan boleh dbuat di http://t.co/dw5wKZMZYO
Talian atau saluran Aduan KPDNKK. Sebarkan http://t.co/vtZxVnmft9
Beliau dibunuh kerana tak merelakan cukai di negara ini, tapi hari ini Umno datang spt British mengenakan GST. http://t.co/Q6Exxj8fl5
Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama-lama jadi Menteri. http://t.co/yDHpqarYi6
Harga tak naik, GST kami bayar. Ingatkan ckp bohong cuma jadi Menteri, rupa-rupanya boleh jadi owner Mydin sekali. http://t.co/7TtYC2QWa1
Kisah GST pada hari pertama perlaksanaannya. Tersentuh hati baca. Kesian golongan sederhana & bawahan. #survivingGST http://t.co/PR2iQPS3NK
Jabatan Kastam keluar kenyataan harga top up TAK BOLEH dinaikkan. Mohon sebarkan. #GST cc @gstmalaysiainfo http://t.co/WWRNHGvEVG
Gambar di bawah tunjuk bahawa peniaga cuba ambil untung atas top-up. Lepas kastam dtg terus tukar harga. http://t.co/Eb5zpn6IoM
Saya lihat harga barang di sini berpatutan dan barangan keperluan asas berkadar sifar seperti yg ditetapkan Kerajaan. http://t.co/ZzzZEn2iCo
Minum ptg dan sembang mengenai harga barang & pelaksanaan GST bersama presiden persatuan pengguna dr FOMCA, PPIM, CAP http://t.co/WewNsAdKM6
 

perak

Ingatkan Menteri dan PM yang pandai menipu. Rupanya Mydin kuat menipu juga. http://t.co/eKWEYkFw1h
Kerajaan kata top-up tidak dikenakan GST. Lihatlah harga yang tertera di maybank2u. http://t.co/rLuEotZK5b
Beli dua barang kene GST 95sen. Haaa kepala pundek la. Mana yang bagusnya tentang GST ni? GST BABI ! http://t.co/rRJjBDC7xV
 

furious

kasih sayang seorang ibu yg berkaki tiga. mari kita bersama2 mengucapkan al-fatihah kepada kucing saya yg gugur ini. http://t.co/H4MvQxmXB2
Sakit kepala dek GST. Baru kejap ni singgah 7-E..beli panadol..kena jugak GST 6%. Tambah sakit kepala aku! http://t.co/VNIqf3KNri
Sorang lagi kekawan tweet..Top Up kena GST 6%. Apa ni? Bukankah dah ada jaminan tak akan naik? Ini dah karut! http://t.co/kTQm74nKdV
Member baru tweet kejap ni. Prepaid Top Up Maxis Hotlink RM10.00..kena GST 6%..kini RM10.60. http://t.co/g2M6KA0Edb