Trending Ipoh Links
 
Trending Ipoh Videos
Leicester City players celebrate becoming champions. https://t.co/1U1lxa7Qbh
Aku taktahu la apa yang sedih sangatnya diorang ni. https://t.co/868RXDgS0t
Congratulations Leicester City! The dream has become a reality... https://t.co/8UTbpbzpYL
Lepas tengok video ni, aku rasa aku nak berbaik-baik dengan ex aku. https://t.co/YOndkeonDf
Accuracy level - Lionel Messi. πŸ’―πŸŽ― https://t.co/ksfw1vLwrQ
Punya la taknak cuti berlalu pergi 😒 https://t.co/y3DOCNTDRK
Lempang kang 😬😻 https://t.co/7oK5VlRUAw
Tucing pujuk baby https://t.co/YvB4cOwdxd
This will happen when you sing a song with soul. Amazing.Good job bro #sapePotongBawang @faizal_tahir https://t.co/tNFJGLy4uc
Bila kau first time masak telur πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA https://t.co/W0wIAMq7t3
Sedap pulak menggaru πŸ˜‹πŸ˜Ή https://t.co/OuoklLUJHH
Nice try Oren! 😹 https://t.co/zyo8HkgPEr
kahkahkah mati keraih le kome dalam kerete kalo menuju ke selatan. ini baru dekat Rawang ni kome. https://t.co/B1xzytdeeJ
Tottenham players pushing Hiddink to the ground @FA https://t.co/PTOZKWPSRW
Vine by Southampton FC - Referee Andre Marriner tries to steal Sadio ManΓ©'s hat-trick ball! πŸ˜‚ #saintsfc
??Heidi Klum?? is going to kill it. https://t.co/Od17NCOGFA
kena marah pun masih sempat nak menjawab. HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHA πŸ˜‚ https://t.co/RanU9khZLI
Dude couldn't wait to graduate πŸ˜‚πŸ˜‚ https://t.co/yasRoUPOAr
STOP πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚ https://t.co/e3RUnBzc6Q
More live scenes from the Jamie Vardy house party. (via @JOE_co_uk) https://t.co/ofmCFWyuwO
 
Trending Ipoh Images
hahahaha sekali bini komen pulak dah https://t.co/ogBoicm0UY
Pelik jugak aku kenapa adik aku serious sangat tengok youtube. Rupanya..

Oh... https://t.co/LvInmneyLY
Congratulations to @LCFC for an incredible season winning @premierleague and fully deserved! Great GK @kschmeichel1  https://t.co/ttPj1H1fls
Kesian dak2 hipster ni,nk duduk atas kerusi pun kne diajar. https://t.co/QQT3uRSDnG
Ini bkn scene macam kita tgk dlm filem. Ini apa yg berlaku di Aleppo, Syria sejak kebelakangan ini. Doakan mereka. https://t.co/YRAE7vgkUF
Depa ni makan bunga ke apa jadi cantik gila macam ni 😭😭😭 https://t.co/qaZuC8kyZd
"Kadang kau merasa mencintai semua orang itu lebih mudah daripada melupakan seseorang." - #AADC2 https://t.co/zX30HtnHUi
Lawa ke tak lawa ka .Dah jodoh tetap jodoh . dah dah Hafidz Roshdi dah kawin.Takpa saya kan ada 
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ https://t.co/Jp29acRbp1
Bila dengar ceramah motivasi dan kau masih kental disitu https://t.co/04uC9tVH7I
Setelah lama berpisah, akhirnya mereka bersama. Dah boleh tidur dengan lena pasni. 😘 https://t.co/bagcJ31M3Y
Frenzy Waterpark, Lumut, Perak. Nak merasa macam dalam rancangan Wipeout tu bolehlah datang sini. Mencabar beb! πŸ˜±πŸ˜πŸ‘πŸΌ https://t.co/iaURJ5531H
Wahai kawan.

Jangan pernah putus doa untuk saudara islam di syiria.

:( https://t.co/wq8AcROlAe
Pengukir cuba pergi ke tahap yang lebih tinggi . Tiada lagi buah tembikai gais ! https://t.co/Em39IVUeM7
Siapa buli awak ni? Cakap, biar kita pukul dia! 😑 https://t.co/VDYQocL9YG
Kalau gini. Aku pakai perfume belacan je lah. Settle. https://t.co/MwEuGPbErL
Bila dah lama tak berak, bermati-matian meneran nak keluar πŸ˜‚ https://t.co/sGpkdMuGBx
Guyssss, tolong bersihkan nama sekolah sayaaaaaaaaa balikkkk pleaseeeee. gambar tu untuk PERTANDINGAN https://t.co/d8gQRITv0U
@arlinabanana salam.

Okbye https://t.co/PtBRtvtVCB
Yuna "sekolahkan" balik Astro Awani https://t.co/jKdrspWI75
Hahahhahahahhaaahha kan dah kena setepekkk https://t.co/MVriBnldx1
 
Latest Ipoh Tweets
See Trends for Other Cities:

Ipoh, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Ipoh, Malaysia.

@nrzrnzmri_

RT @iloveyouIPOH: Roofstop. Foodcourt Jj beli Air satu kongsi 10orang. game jj. Wayang . Bowling. dalam kenangan. #Prayforjayajuscokintacity #lagend

ipoh,perak
 
@nrzrnzmri_

RT @iloveyouIPOH: Berita baik untuk rakyat perak. Ikea pertama akan dibukak di ipoh. bagi mengantikan jaya jusco kinta city. https://t.co/4PUS1IoRgk

ipoh,perak
 
@Aridhyy

RT @iloveyouIPOH: Leicester City telah membuktikan bahawa duit bukanlah segala galanya.Kekayaan tidak menjamin kejayaan.Usaha adalah benda yang paling penting

Ampang | Ipoh
 
@farahhjefrii

RT @iloveyouIPOH: Ayat perempuan mintak putus cara sopan. 1-Awak terlampau baik 2-Saya nak sambung belajar 3-saya belum bersedia 4-saya Ada barah payu dara

Putrajaya - Ipoh
 
@SheimyrulAzreel

RT @iloveyouIPOH: Ayat perempuan mintak putus cara sopan. 1-Awak terlampau baik 2-Saya nak sambung belajar 3-saya belum bersedia 4-saya Ada barah payu dara

Ipoh
 
@Nursuffi97

RT @iloveyouIPOH: Jaya jusco kinta city antara mall paling tua di perak. Sudah bertapak selama 32tahun. 1984-2016 #jayajuscokintacity #lagend.

ipoh,perak
 
@azuankusairi

RT @iloveyouIPOH: May 2nd 1993: Peter Schmeichel wins 1st PL title aged 29 May 2nd 2016: Kasper Schmeichel wins 1st PL title aged 29 https://t.co/JJwLiy2jZj

Ipoh Perak
 
@ZahidahAien

RT @iloveyouIPOH: Cara boss abang perli ni. lebih pedih dari kena santau angin. https://t.co/GhVqns35p2

Ipoh, Perak.
 
@syaamilimran

RT @iloveyouIPOH: Cara boss abang perli ni. lebih pedih dari kena santau angin. https://t.co/GhVqns35p2

Ipoh . Perak .
 
@syafiqahNTA

RT @iloveyouIPOH: Jaya jusco bakal digantikan dengan ikea. Habisla segala kenangan anak anak perak. diwaktu zaman mereka mula mula nak up.

Ipoh, Perak
 
 

#lagend

 

perak

Siapa buli awak ni? Cakap, biar kita pukul dia! ???? https://t.co/VDYQocL9YG
Tucing pujuk baby https://t.co/YvB4cOwdxd
Takyahlah susah-susah nak tolong basuh pinggan. Kaki pun tak sampai https://t.co/2v3ssQ1IfZ
Lempang kang ???????? https://t.co/7oK5VlRUAw
 

@9gag

Frenzy Waterpark, Lumut, Perak. Nak merasa macam dalam rancangan Wipeout tu bolehlah datang sini. Mencabar beb! ???????????????? https://t.co/iaURJ5531H
Kandungan kalori makanan kegemaran rakyat malaysia. Patut ah semakin rmai chubby ???? https://t.co/IGzq6Gxb2A
Ini bkn scene macam kita tgk dlm filem. Ini apa yg berlaku di Aleppo, Syria sejak kebelakangan ini. Doakan mereka. https://t.co/YRAE7vgkUF
Setelah lama berpisah, akhirnya mereka bersama. Dah boleh tidur dengan lena pasni. ???? https://t.co/bagcJ31M3Y
Banyak lagi orang yang lebih layak. ???? https://t.co/YCRLSMj7JR
Yuna "sekolahkan" balik Astro Awani https://t.co/jKdrspWI75