Trending Johor Bahru Links
 
Trending Johor Bahru Videos
Bila member pelat huruf "R" 😂😂 https://t.co/3G2NQzpFlb
Bella part 3. "I hate Malay product ok" https://t.co/VBbxIM7GPW
Bella part 2 https://t.co/qMjy51GI6d
Aku tak larat nak nangis dah. https://t.co/SkDqPVgbbP
Bella part 1 https://t.co/giDtYKfMPV
Kalau aku jumpa 3 mamat ni memang aku lempang padu punya. Tu yang paling atas tu muka perogol sia Hahahahaha 😂 https://t.co/tjlkYekn7y
mengada2 betul ahaha nasib comel. https://t.co/pkA02UPJc4
Aku taktahu la apa yang sedih sangatnya diorang ni. https://t.co/868RXDgS0t
Kesian lahai takde kawan https://t.co/weooNDEXKz
Zac in memory. https://t.co/K7kri1SzqK
Tucing pujuk baby https://t.co/YvB4cOwdxd
Allahu. This part really touched me. Your sang with a soul @faizal_tahir . I feel you kids hm 😢 #1moment4them https://t.co/wuQNdTS8It
Ini kalau dia duduk ataih aku, esok dah buleh buat kenduri arwah aku dah... https://t.co/EuEcFi1dml
rt to bless the tl tonight https://t.co/XzyLQAjq0G
😭😭😭😭😭😭😭😭😭 WHO MADE THIS?!?! Ahahahahahaha SO WEIRD AND INCREDIBLE! https://t.co/wVHb4l8ugR
Mempersembahkan "Pencuri Hati" versi berkahak dan berhingus. Harap korang tak mual. Selamat Pagi! 🙃 https://t.co/3U8YAbWZEm
Keputusan peperiksaan akhir akan diumumkan 12 Mei ini. #UiTM https://t.co/nNWHpNhdIV
Kau perlu tahu apa yang terjadi pada saudara ISLAM kita disana 😔 https://t.co/aTL2T2WzmJ
빨리 보고 싶네요 3일이나 남았네요 하유..네요 https://t.co/JoWqGHqz54
Amboi, seronoknya Lara gelak 😘 https://t.co/vUfnRuAZjz
 
Trending Johor Bahru Images
Ayah aku tak macam ayah kau. https://t.co/wGoZM3OMPE
Siapa buat macam ni jugak? 🙋 https://t.co/TTgw3PITG6
"Mendidik anak, biarlah dari kecil."

Jangan nanti terima seribu penyesalan.. https://t.co/9IFFC2CRhn
Siapa suka sentuh hidung kucing?

🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌 https://t.co/Cp6ZAiMGeq
Ramai orang tak tahu benda ni. Sebarkan bagi semua orang tahu😊 https://t.co/IojD5ruu6r
Sbuah kereta tlg mlanggar kcg dan makbtkan bhgn mulutnya rosak nmn doktor bantu pulihkan dia supaya kembali senyum https://t.co/HdtnWSYp1R
Bagi yang mudah terhibur. Aku rasa dekat keyboard korang, emoji ni yang paling top kan? https://t.co/zGk9OOdZlN
Kadang-kadang pengorbanan orang lain kita tak nampak. https://t.co/awgqeRBGjk
Tiga perkara perlu dijaga.

1. Kualiti solat
2. Hubungan dengan ibu
3. Hubungan dengan Quran

Kredit : Fedtri Yahya https://t.co/FYDlceFTb3
Ada apa dengan cinta..? Siapa edit ni oi? 😂 https://t.co/8CZWoRyiQM
Bila member buat kelakar masa kita tengah mengantuk https://t.co/5HEfR4z0Nf
Cara nak travel dengan bermodalkan rm 1 je . Harommmm 😂 https://t.co/JmeR9J01s9
Fakta tentang Syria yang kita kena tahu. #savesyria 
Please RT. https://t.co/5SRL7xEL7h
a car hit her breaking her jaw most would have euthanised her but the docs repaired it look at that igot9lives smile https://t.co/Jj85PIcZ0s
Awak bertiga makan bunga ke sampai cantik sangat mcm ni ? 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 damn they are too gorg af 😂😂 https://t.co/4CbAcfbG3V
Anak sulung? Geng 🙋🙌 https://t.co/qc0znQIftX
Aleppo, Syria. Mari sama-sama kita doakan mereka. Al-Fatihah https://t.co/pMBCDj47nE
Garang betul budak budak sekarang. https://t.co/7aTZcztNjy
Nampak je tenang. https://t.co/CmSMqjnPp3
Hati hati kaum hawa ! Yang duduk rumah sewa apartment bnyak negro. https://t.co/fk4BvAXtan
 
Popular people in Johor Bahru
 
Latest Johor Bahru Tweets
See Trends for Other Cities:

Johor Bahru, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Johor Bahru, Malaysia.

Siapa buat macam ni jugak? ???? https://t.co/TTgw3PITG6
Sbuah kereta tlg mlanggar kcg dan makbtkan bhgn mulutnya rosak nmn doktor bantu pulihkan dia supaya kembali senyum https://t.co/HdtnWSYp1R
Nampak je tenang. https://t.co/CmSMqjnPp3
Bila ada orang tak nak keluar dengan kau. ???? https://t.co/78gRVqmXoM
Dulu dan sekarang memang tak sama. https://t.co/sJonXdZ7gr
Ayah aku tak macam ayah kau. https://t.co/wGoZM3OMPE
Kawan je tau. ???? https://t.co/FE3mHFHETi
@aileyneysha

RT @nakbebel: Dulu dan sekarang memang tak sama. https://t.co/sJonXdZ7gr

Johore, Malaysia
 
@_asyrafrosman

RT @nakbebel: Ini bkn scene macam kita tgk dlm filem. Ini apa yg berlaku di Aleppo, Syria sejak kebelakangan ini. Doakan mereka. https://t.co/YRAE7vgkUF

Johor Bharu
 
@adilaisnin

RT @nakbebel: Bila ada orang tak nak keluar dengan kau. ? https://t.co/78gRVqmXoM

Bangi ↔ Johor
 
@zulfaqarsolomon

RT @nakbebel: Sbuah kereta tlg m'langgar kcg dan m'akbtkan bhgn mulutnya rosak nmn doktor bantu pulihkan dia supaya kembali senyum https://t.co/HdtnWSYp1R

Johore, Malaysia
 
@nad_nasuha

RT @nakbebel: Bila ada orang tak nak keluar dengan kau. ? https://t.co/78gRVqmXoM

Johor Bahru, Johor
 
@mifzallokman

RT @nakbebel: Bila ada orang tak nak keluar dengan kau. ? https://t.co/78gRVqmXoM

Johore, Malaysia
 
@MasJepun

RT @nakbebel: Ini bkn scene macam kita tgk dlm filem. Ini apa yg berlaku di Aleppo, Syria sejak kebelakangan ini. Doakan mereka. https://t.co/YRAE7vgkUF

Johor Bahru
 
@nratkh_me

RT @nakbebel: Bila ada orang tak nak keluar dengan kau. ? https://t.co/78gRVqmXoM

Johor Bahru, Johor
 
@ainbeyonce

RT @nakbebel: Nampak je tenang. https://t.co/CmSMqjnPp3

Johor Bahru, Johor
 
@penmerah00

RT @nakbebel: Siapa buat macam ni jugak? ? https://t.co/TTgw3PITG6

Johor Bahru, Johor
 
Siapa suka sentuh hidung kucing? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? https://t.co/Cp6ZAiMGeq
Kesian lahai takde kawan https://t.co/weooNDEXKz
Bagi yang mudah terhibur. Aku rasa dekat keyboard korang, emoji ni yang paling top kan? https://t.co/zGk9OOdZlN
Bila kau tengah lukis kening. Tiba-tiba ada orang terlanggar tangan kau... https://t.co/ABOJMSxs0A
Kadang-kadang pengorbanan orang lain kita tak nampak. https://t.co/awgqeRBGjk
Bila member buat kelakar masa kita tengah mengantuk https://t.co/5HEfR4z0Nf
 

@paanmf

Bila member pelat huruf "R" ???????? https://t.co/3G2NQzpFlb
Hipsters be like, look at my new earrings https://t.co/I3x1rXV9rF
Best kids show EVER https://t.co/hqB4DC0WtD
Will always be a kid in her eyes https://t.co/Zc8lj4DVlj
Dats true! https://t.co/aKMvyrpatq
All men are the same https://t.co/5tVj74oQRc
His Wife Asked Him To Take Another Woman For A Date. Turned Out To Be The Best Idea Ever. https://t.co/0IwipM6IQv
They see me rollin, they hatin - TopGIF By @9GAGGifs https://t.co/cpqnrMiSrW
Living proof that age is just a number. https://t.co/Y1sOagbVSP
Best feeling in CS Global Offensive! https://t.co/42wu4lfkQw
 

@_radkl

Cara nak travel dengan bermodalkan rm 1 je . Harommmm ???? https://t.co/JmeR9J01s9
10 makanan yang boleh membantu untuk bakar lemak dalam badan kita. Moga ada manfaat ???????? https://t.co/9exBY11YmO
Ayuh! Trip bersama BBJ! Hubungi 0127154765 https://t.co/NuncpEux0t
Marti Lucero tercalon pilihan pemain terbaik bulan April oleh @pfamalaysia https://t.co/XRDr7s8Lus
https://www.instagram.com/p/BE-JOx3zPg6/
"Mendidik anak, biarlah dari kecil." Jangan nanti terima seribu penyesalan.. https://t.co/9IFFC2CRhn
 

@9gag

 

jaw

a car hit her breaking her jaw most would have euthanised her but the docs repaired it look at that igot9lives smile https://t.co/Jj85PIcZ0s
this cat was hit by a car and broke its jaw but now this poor little thing is alright. look at that smile arghhh ???? https://t.co/R9rPbZN17b