Trending Johor Bahru Videos
Soccer Moments™'s post on Vine - Amazing curve goal 😳Damn #SportsMoments8 #Soccermoments8 - Soccer Moments™'s post on Vine
 
Trending Johor Bahru Images
https://t.co/r6nv6nWXk3 this is stupid, so kids have to dress badly to be kids? my future child aint gonna dress from the dollar store
I felt my iPhone 6 bend in my pocket!! Then I realized it was just a Poptart and I dont have an iPhone 6. http://t.co/jJrd6LMvZl
So true :/ http://t.co/95FjC7v2kb
https://t.co/wLBXaZbWV4
 
Popular people in Johor Bahru
 
Latest Johor Bahru Tweets
See Trends for Other Cities:

Johor Bahru, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Johor Bahru, Malaysia.

Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM
“@SantaiDanSampah: Ternampak entiti paranormal berwajah hensem di sebalik pam minyak itu. Huhu http://t.co/cgsxFuO9gB”
RT @SantaiDanSampah: Minyak naik 20sen jer http://t.co/ZF3ejjMh42
@dreamcast87

RT @SantaiDanSampah: Setakat 20sen apa sangat la kalau nak dibandingkan dengan pengorbanan BN selama ni. Dasar rakyat Malaysia tak reti bersyukur. #MacaiForever

KUL - JHB, MY
 
@adibfikri71

RT @SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM

Johor Bahru
 
@paanPUNKTASTIC

RT @SantaiDanSampah: Haaa, tunggu apa lagi? Apa guna ada instagram. Yang tengah isi minyak tu cepat la selfie sambil bercaptionkan 'minyak naik lagi'. #Bajingan

Skudai,Johor Bahru,Johor.
 
@fieza_sudin

RT @SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM

Johore
 
@qiqyakidah

RT @SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM

Melaka - Johor - Malaysia
 
@azrenaSEPET

RT @__imal: “@SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/JQ61GrEZjt”

JOHOR BAHRU
 
@syahrudinsyakir

RT @SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM

JOHOR, MALAYSIA
 
@AfiqShare_

RT @SantaiDanSampah: Sebenarnya aku tak sabar nk isi minyak dgn harga baru pagi esk. Rasa mcm teruja sgt nmpk Patriotik sikit. Yg tgh beratur skrg ni pengkhianat

Johor Bahru
 
@fitri_istifar

RT @SantaiDanSampah: Haaa, tunggu apa lagi? Apa guna ada instagram. Yang tengah isi minyak tu cepat la selfie sambil bercaptionkan 'minyak naik lagi'. #Bajingan

johor bahru , malaysia
 
@HaziqSeleman

RT @SantaiDanSampah: Saya sokong Ustaz. Sayang Ustaz 200% http://t.co/3ThWAiEgxM

Johor!
 
"Apa perasan bila kematian dia disebabkan kita." Tak tenang hidup wei. http://t.co/85OOeD3CqX
RT @HafizRayyan: Kalau isi minyak pakai air kencing mcm ni je. Kau naikkan doploringgit pun tak heran la bro @NajibRazak ! http://t.co/EbBWfyWiSk
RT @AmirulHakims: Nak prank kawan beragaklah. http://t.co/SuClQgO1x5
Ayah ke? http://t.co/j5fmsw8wsJ
ATM HACKERS KENA CEKUPP http://t.co/YKWXnNmlKh