Trending Johor Bahru Links
 
Trending Johor Bahru Videos
JDT Crossbar Challenge
BIG A JAMZ - CLASSMATES - 'SEMBANG'
Vine by Jerry Purpdrank - How to get a friend to stop smoking... W/ Piques
Be Yourself in a Job Interview by Mat Luthfi
Vine by Amazing Fifa Goals - What was better, the goal or celebration?
Landon Moss's post on Vine - Vine by Landon Moss - When you miss an easy goal in FIFA 😫😫 w/ Oscar Miranda, Jay Mendoza, Mrsteeen
Paddy Power's post on Vine - Vine by Paddy Power - When I grow up I want to be as cool as Pirlo
 
Trending Johor Bahru Images
Ujian orang lain lagi berat 😔 http://t.co/4rGjIUWs4K
"Adi Putra telah mencipta 286 Formula Baru dalam Matematik, beliau kini berusia 16 tahun"
- mana adik2 tweet Femes? http://t.co/sCkmXsulVF
Lagi menyedihkan, nak keluarkan duit sendiri pun kene GST. Natang ! http://t.co/CFDuu01bjm
Aku sorang je ke yang berdekah tak berhenti bila baca tweet ni? http://t.co/C3zM0DI55D
Al-Fatihah. http://t.co/578wb4ZkRa
Macam mana iklan boleh kata GST menguntungkan rakyat, sedangkan benda sekecik topup pun rakyat kena bayar lebih? http://t.co/i46iBc5mn4
Tak ku sangka tak ku duga topup pun kene GST. Pundek ! http://t.co/yAVupVXqmB
“@rachelyappppp: THAT GUYS REPLY THO JAHAHAHHAHAHAHAHAHA http://t.co/XBf2aikdMn”
Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope
Denggi membunuh. Dapatkan rawatan segera di klinik atau hospital sekiranya terdapat gejala sebegini. http://t.co/2s4v2D5fAW
:"Rasulullah melarang drpd melapisi kubur dgn kapur putih, duduk diatasnya & membuat binaan diatasnya." http://t.co/MSnXWR06Ft
Ubi Goreng cicah Sambal Kicap. Bila kali terakhir anda makan? 😄 http://t.co/RdoCgNvVOD
Keluar duit kt ATM kena GST? baca sini kalau nk tau. Taken from Fb SSTDM http://t.co/ZsLih9hSHu
Kapitalisme makin teruk kat negara ni. Bukan agama je org boleh niagakan, alam barzakh pn boleh bikin untung skrg. http://t.co/Wf1zX9Gbzi
mohon bantuan sesiap mengenali makcik ini, hilang arah, xingat rmh, skrg di Pondok Polis Komuniti Presint 9, Pjaya. http://t.co/hcmkJoxLHf
Apa khabar semua? http://t.co/Zk6S93YJQi
Tips temuduga kerja dari vlogger Mat Luthfi feat. Khairy Jamaluddin http://t.co/aXUt1y0rQt http://t.co/BSMJWDc3ox
Baru tau dia ni la suara perempuan dkt LRT "stesen berikutnya KLCC" 😂. 
Yasmin Yusoff, Miss Universe Malaysia 1978 http://t.co/ttRLoE8lQW
Kota yang tak pernah sepi adalah Makkah, selama 24 jam kota ini dipadati jutaan manusia, khususnya Masjidil Haram. http://t.co/RaMIob7PnG
:Masih ingat biskut ni? Sebelum makan asingkan ikut warna lepastu makan topping je dulu. Haha http://t.co/iuwg0wcdBU
 
Popular people in Johor Bahru
 
Latest Johor Bahru Tweets
See Trends for Other Cities:

Johor Bahru, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Johor Bahru, Malaysia.

Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope
Durian merah dari Kg Pasir Pandak Santubong Sarawak http://t.co/XzrE2HtyFq
@hfsjmht

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor Bahru, Johor, Malaysia.
 
@najamboo

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Kampung Ten, Johor Bahru
 
@srohayukhalid

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor, Malaysia
 
@MyWifeLily_NSS

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor
 
@NadziraAzmi

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor Bahru, Johor
 
@NeezaAmlyn

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor Bahru
 
@NeezaAmlyn

RT @BuletinTV3: Durian merah dari Kg Pasir Pandak Santubong Sarawak http://t.co/XzrE2HtyFq

Johor Bahru
 
@xaxix_axhxnxxxx

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Perak - Johor
 
@Eyqa_Scha

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor Bahru,Johor.
 
@finazhakem

RT @BuletinTV3: Kucing ini pun tidak tahan dengan cuaca panas . http://t.co/YMz2I5Lope

Johor Bahru
 
Tahukah anda inilah Yasmin Yusoff bekas Miss Universe Msia 1978 yg hari2 duk cakap kat LRT Next Station Dang Wangi http://t.co/p11KW9BRTY
Ingat Durex ingat malam ni malam jumaat. http://t.co/x5Fk12qELe
Apa khabar semua? http://t.co/Zk6S93YJQi
Lama dah orang habaq, orang kita ni memang bangang. http://t.co/4PxYQsEMqT
Ujian orang lain lagi berat ???? http://t.co/4rGjIUWs4K
Macam mana iklan boleh kata GST menguntungkan rakyat, sedangkan benda sekecik topup pun rakyat kena bayar lebih? http://t.co/i46iBc5mn4
"Adi Putra telah mencipta 286 Formula Baru dalam Matematik, beliau kini berusia 16 tahun" - mana adik2 tweet Femes? http://t.co/sCkmXsulVF
Pasangan kembar berpegang tangan http://t.co/gANNRTIRBf
Aku sorang je ke yang berdekah tak berhenti bila baca tweet ni? http://t.co/C3zM0DI55D
Puisi ringkas dari Wani Ardy bagi sesiapa yang susah sangat nak move on. http://t.co/mrMCshOiHi
 

@ipansu

Pada suatu hari........ http://t.co/Gqd87m2iC4
SubhanAllah!!! RT @syamimbahrin: The new Cyberjaya Mosque :) http://t.co/zNX2IzIEIV
HAHAHAHAHAHAHAHAHA RT @tunfairuz: Bila mesej blue dengan suami tapi kantoi http://t.co/z3BM8pOguM” ????
Kota yang tak pernah sepi adalah Makkah, selama 24 jam kota ini dipadati jutaan manusia, khususnya Masjidil Haram. http://t.co/RaMIob7PnG
 

cny

https://instagram.com/p/z2KgzrCdym/
Keluar duit kt ATM kena GST? baca sini kalau nk tau. Taken from Fb SSTDM http://t.co/ZsLih9hSHu