Trending Kota Bharu Videos
Vine by Barça Vines - Suarez😏 Barça make the UCL finals #barcelona #barca #luis #suarez #s9 #lionelmessi #lionel #messi #lm10 #m10 #neymar #neymarjr #n11 #nj11
 
Trending Kota Bharu Images
Buku teks aku masa form two . Tak gais, saja nak refresh balik . Kata kata mantan PM Malaysia :) http://t.co/qBDLtVaDqa
Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC
Kisah pendek 2.6 Billion. Huhu http://t.co/YqoL12aKO8
Natey berukk.... http://t.co/mk9UAAffS7
40k adalah suapan. 2.6 Billion adalah derma. #TanahTumpahDarahKu #ThisIsMalaysia http://t.co/nWKv7HaMBZ
Owh macam tu.. huhu http://t.co/7qmfKPWPt5
LEKNET SIAPA YANG BUAT NI HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! http://t.co/OE9qeu7frl
Only in Malaysia: MYR40,000 is a corruption while MYR2,600,000,000 is a donation. http://t.co/dNjeFY3gVP
Dlm kita kalut dgn isu derma 2.6 bilion Najib Razak, ank muda bertiga ini digari spt penjenayah krn pertahan hak rkyt http://t.co/auZc1st06j
Begitulah kisahnya.... http://t.co/WCQsGRkRp9
Kisah sebenar dibalik cerita 2.6 bilion. http://t.co/eBCkOkrXmq
"Anak sy prgi sekolah cikgu.. Sy hntar td pagi.. Dia pakai baju sekola.. Bwk beg skola.. Sy bg duit blanja cikgu.." 😢 http://t.co/gLI2ZCwGmr
Anwar: Tun, ada dengar berita?

Tun M: berita apa?

Anwar: duit 2.6b tu orang derma.

Tun M: http://t.co/Kg6qeP4b4o
"@SampahRemajaKL: Ni anak cucu cicit sapa ni? bangang noh perangai http://t.co/KeMYjbXdPr" fikir positive. mungkin tu gmbr sebelum meninggal
Jagalah pandangan wahai kawan-kawan ! http://t.co/Z6v1OR5q71
finally,tau jugak sape penderma tu. http://t.co/jsXiRb1gPJ
Najib sah terima duit derma RM2.6 bilion dah heboh di US, UK, Australia, India, Jepun, Singapura. World news, bro! http://t.co/9jXIJ0G25X
Derma masih boleh disalurkan. Meskipun sudah ada yg menderma sebnyak 2.6 bilion, itu masih blum mncukupi bg insan ini http://t.co/jvurxiDu5A
Boleh kena sawan kalau tergigit benda ni http://t.co/Gn4ta21hAv
Tak malu ka sampai masuk 9Gag? http://t.co/wEzc8QYBrc
 
Latest Kota Bharu Tweets
See Trends for Other Cities:

Kota Bharu, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Kota Bharu, Malaysia.

Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC
Kisah pendek 2.6 Billion. Huhu http://t.co/YqoL12aKO8
40k adalah suapan. 2.6 Billion adalah derma. #TanahTumpahDarahKu #ThisIsMalaysia http://t.co/nWKv7HaMBZ
???? http://t.co/UIQ0pgSLUM
@PudinMH

RT @SantaiDanSampah: Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC

Kota Baharu, Kelantan
 
@fariiishaaa

RT @SantaiDanSampah: Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC

Kota Baharu, Kelantan
 
@sonicpac69

RT @SantaiDanSampah: ? http://t.co/UIQ0pgSLUM

Kota Bharu, Kelantan
 
@nikmarkone

RT @SantaiDanSampah: Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC

Kota Bharu
 
@EdiRizal1

RT @SantaiDanSampah: Dasar anak tak tahu di untung. Bukan nk membalas jasa. Tak kesian ke tgk bapak sendiri cari duit nak sekolahkan kau ! http://t.co/odNjS71GeC

Pasir Mas, Kelantan
 
@myrul_16

RT @SantaiDanSampah: ? http://t.co/UIQ0pgSLUM

KBR
 
@sapexxxiris

RT @SantaiDanSampah: 40k adalah suapan. 2.6 Billion adalah derma. #TanahTumpahDarahKu #ThisIsMalaysia http://t.co/nWKv7HaMBZ

Kota Bharu
 
@sapexxxiris

RT @SantaiDanSampah: Kisah pendek 2.6 Billion. Huhu http://t.co/YqoL12aKO8

Kota Bharu
 
@wanazri91

RT @SantaiDanSampah: ? http://t.co/UIQ0pgSLUM

Kota Bharu
 
@iqmalfirdaus95

RT @SantaiDanSampah: Kisah pendek 2.6 Billion. Huhu http://t.co/YqoL12aKO8

Kota Bharu, Kelantan
 
Owh macam tu.. huhu http://t.co/7qmfKPWPt5
Derma masih boleh disalurkan. Meskipun sudah ada yg menderma sebnyak 2.6 bilion, itu masih blum mncukupi bg insan ini http://t.co/jvurxiDu5A
Natey berukk.... http://t.co/mk9UAAffS7
Kisah sebenar dibalik cerita 2.6 bilion. http://t.co/eBCkOkrXmq
Dlm kita kalut dgn isu derma 2.6 bilion Najib Razak, ank muda bertiga ini digari spt penjenayah krn pertahan hak rkyt http://t.co/auZc1st06j
Gambaran sebenar bagaimana wang hasil Corruption ditukar menjadi Donation. http://t.co/HKPOGP6M0m
Boleh kena sawan kalau tergigit benda ni http://t.co/Gn4ta21hAv
LEKNET SIAPA YANG BUAT NI HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! http://t.co/OE9qeu7frl