Trending Kuantan Videos
Marvel's "Avengers: Age of Ultron" - Teaser Trailer (OFFICIAL)
 
Trending Kuantan Images
@_serbanputih : The Fault In Our Hijab

https://t.co/THMeFuGgSq
THIS GIRL IS SO LUCKY😫😭😩🎊 I FEEL LIKE KILLING MYSELF😫🔫 http://t.co/63sF8nphp0
i cant lah this guy 😂😂😂 http://t.co/GIwO9HgE1g
This is Love & ELF
 
Latest Kuantan Tweets
See Trends for Other Cities:

Kuantan, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Kuantan, Malaysia.

@mohdaughter

RT @TOKGAJAHFOREVER: esok kaloh ke menang ke sikit pon xmenjejaskan kehenseman jejaka Pahang

Kuantan
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: ok lah. malam jumaat ni. Hak dah nikoh dipersilakan. Hak bujang moh melingkor. Selamat malam. Assalammualaikum.

kuantan,pahang
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: we'll keep on going. we never change our game. aggregat 3-1. We will rise and shine like the mighty sun #PahangVsKedah

kuantan,pahang
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: marka kedah hangpa jgn sebut na. Hang jgn dok wat leceh. Sat gi aku lempaq camca baru hang taw. teriak.

kuantan,pahang
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: woi2 RT"@AizenKamil: @TOKGAJAHFOREVER yg penting abam ingat kat makwe kedoh tu yg paling penting kahkah"

kuantan,pahang
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: bdk rumah : Esok kalah la Pahang abam : k moral : moh kita merendah diri. Angkuh dalam diam je.

kuantan,pahang
 
@roy_replay

RT @TOKGAJAHFOREVER: abam dah la dok serumah dgn semua fan Kedah. Abam dok wat sorang je lilit mafla Pahang kt kepala. semacam.

kuantan,pahang
 
@Shqilakma

"@TOKGAJAHFOREVER: esok kaloh ke menang ke sikit pon xmenjejaskan kehenseman jejaka Pahang" dan kecantikan gadia Pahang.

 
@amykuantan

"@TOKGAJAHFOREVER: hujan pastu ada makwe pakei ketat pulok. perh. aokme tgk bolo ke tgk dia? abam aok jgn tye la, mesti tgk bolo."3 bolo.

 
Dulu abang takdak ipad ke handphone, abang membesar dengan kenangan indah ni je. http://t.co/qbmTiDOvdm
Jika nak tahu apa itu kerinduan, MERANTAULAH ! http://t.co/D3D6iJvB0M
Sebab ni la aku cakap dunia dah terbalik http://t.co/ZnVP3OzH5m
@KuantanTV saya ade blackberry q5 untuk dilepaskan!harga rm500!boleh nego lagi. 9.5/10 http://t.co/aweX3SSi75
RT @PekanTV: Selamat Menyambut Hari Keputeraan buat KDYMM Sultan Pahang Darul Makmur Sultan Haji Ahmad Shah. Daulat Tuanku! http://t.co/jsFTUWyGcK
RT @PerosakBangsa: Betul kata Yuna "setiap gambar ada lagu" ???? http://t.co/hd9blkWjXu
 

kuantan

 

#rbtl

 

pahang

 

qibla

RT @SidikiiClothing: Qibla apps be like... lol http://t.co/qDgenN9ShQ