Latest Seremban Tweets
See Trends for Other Cities:

Seremban, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Seremban, Malaysia.

@NazaZanaya

RT @terfaktab: Bila dia menipu, dia tengah sakitkan kau secara nyata. Dan kau boleh sakitkan dia balik dalam diam bila kau kekal steady lepas kena tipu.

Seremban , Malaysia
 
@aqilaaminin

RT @terfaktab: "Menerima diri seadannya" itu kadang ada kadang tak ada. Macam lebih kepada mustahil.

Seremban
 
@_farra_diana_

RT @terfaktab: Pesan aku, bila orang cuba bunuh kau, jangan rela mati. Genggam kemas peluru tu dan pulang balik kat dia.

Seremban,Malaysia
 
@MariamMdZubir

RT @terfaktab: Hidup punya sangat banyak pilihan dan jalan. Kau tak perlu nak ikut cara orang lain yang mungkin nampak betul, tapi tak serasi dengan kau.

Seremban
 
@aqilaaminin

RT @terfaktab: Hidup punya sangat banyak pilihan dan jalan. Kau tak perlu nak ikut cara orang lain yang mungkin nampak betul, tapi tak serasi dengan kau.

Seremban
 
@sue_shana

RT @terfaktab: Kita ni bukan dicipta dari batu untuk sentiasa kekal keras bila disakiti. Sakit tu tak cuma pada fizikal, tapi jugak dalam.

Seremban, Negeri Sembilan
 
@syazril7

RT @terfaktab: Bagilah dia merasa duduk kat atas kejap. Esok lusa masa dia sampai lah tu. Nak sakit hati beriya pun tak guna ye dak. Terbazir emosi.

Kuala Lumpur/Seremban