Latest Seremban Tweets
See Trends for Other Cities:

Seremban, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Seremban, Malaysia.

@AmalinaLynaa

RT @HaikalReus: Tengok #pencetusummah xkira lelaki prmpuan,sado ke x,cmner pn korang mst ttp akn keluar air mata.?

seremban :)
 
@EpinArifinn

RT @HaikalReus: Tengok #pencetusummah xkira lelaki prmpuan,sado ke x,cmner pn korang mst ttp akn keluar air mata.?

|Kajang|Seremban|
 
@MFakrurdin

RT @azwanibtabdaziz: Tahniah PU Azman Pilihan Pendengar Sinarfm..dua mggu berturut-turut #pencetusummah #serudenganhikmah @pencetus_ummah

Putrajaya ⇆ Seremban
 
@nanafahzir

RT @awiyaa_: semoga berjaya di dunia&akhirat PU firdaus, susah lah di dunia. senang2 lah di syurga :') #pencetusummah http://t.co/aQuDO1V2vk

Seremban
 
@ainaasyazana2

RT @HaikalReus: Tengok #pencetusummah xkira lelaki prmpuan,sado ke x,cmner pn korang mst ttp akn keluar air mata.?

STAN seremban
 
@mfirdauskhalik

#PUFirdaus #PencetusUmmah #SeruDenganHikmah

Kuala Lumpur - Seremban
 
@dayujamal

RT @khairunnaim5: Tak masuk maharajalawak masuk pencetus ummah pun boleh - mamat sepah #pencetusummah

seremban
 
@Zaimzahrin21

RT @EzzatEzzuddin: Nabi kata : "Kalau nak buat keputusan sesuatu,solatlah dua rakaat" #PencetusUmmah

Senawang, seremban
 
@teeehaaaaaa

Hargailah ibu bapa kita sementera mereka hidup. ? #pencetusummah

seremban
 
@nanafahzir

Kesiannya kat adik izzuddin ni ? #pencetusummah

Seremban
 
To those yang nak give up tu "takmo give up takmo takmo" http://t.co/09QIcrRm8I