Trending Shah Alam Links
 
Trending Shah Alam Videos
Vine by ⚽️Trophies HD⚽️ - 🔱Thank you legends🙌 #6GraciesXavi #FrankLampard #DiderDrogba #stevengerrard #dankejurgen #jurgenklopp #TrophiesHD
Vine by Manchester United - Edwin van der Sar's final game for #mufc was four years ago today - here's one of his best saves...
Vine by That Bucket List - Double tap if you would try this.
Vine by BestBeatDrops™ - Pikachu in da house 😂 #BBD #LERavers #ilovesickdrops
 
Trending Shah Alam Images
YA ALLAH YA TUHAN KU KAU PANJANGKAN LA UMUR PEKERJA KFC NI! http://t.co/0tDbpC68t6
Jual Totebag Kualitas Premium
Bahan kanvas.
Masih banyak gambar & motif looh 
Minat? invite bbm : 54460309 http://t.co/Bg9UE2c9HZ
Jasa Melukis Sketsa & Karikatur
Harga Murah Kualitas Oke :)
Mau order ? invite Pin BBM : 7EDC3575 http://t.co/6awcg7mnz5
"Kenapa muka calar2 ni?"  "Tak tahuuuuuu " lol cute cat ! 😂😂😂  http://t.co/oKrKD3gKbe
Jasa Melukis Sketsa & Karikatur
Harga Murah Kualitas Oke :)
Mau order ? invite Pin BBM : 7EDC3575 http://t.co/hw9KUd1ZUD
Tips backpacking:

Bawa apa yang perlu sahaja. http://t.co/k00MZmKrLw
Hahaha I saw this on tumblr, genius marketing lol 😂 http://t.co/BxPT8I9hco
Sekali lagi Gaza dibedil. Ya Allah, Kau selamatkanlah saudara Islam kami di sana. Kau hancurkanlah kafir laknatullah. http://t.co/BgU3JI1w8k
Budak budak hipsterrr mencari rezeki di insta http://t.co/UpmZprbExb
"Abangg, nti baju2 abangg yg dh xnak pkai jgn buang k, sayang nk jahit buat baju utk anak anak kita" http://t.co/AFqjWJRBoq
chachi and josh are so cute tgt! http://t.co/PIWY1rpHQY
Rumah teres lama huduh busuk kasi renovate jadi kontemporari macam rumah dalam filem hollywood #HouseStyleGoals http://t.co/xFqVe7s5kZ
Aku jumpak ni, lepaih tu rasa nak share dengan hampa semua. Hahaha http://t.co/Mw9e0Bwh3i
RT @MeninistTweet: When bae says "go talk to your other hoes" http://t.co/canEOWm3Hg
Hahahahaha traditional malaysian hat. Wth tu tudung saji http://t.co/L6OQEJMeUT
student bila habis class dan dapat katil. http://t.co/OuKFTMRH0v
Hahahahahahaha tak baiklah woi buat macam ni hahahahahaha!!! http://t.co/pXGIKYBeQt
#KCA #VoteJKT48ID PutriAinNatasha: siapa kata Malaysia takda pulau cantik? Rawa Island, Johor, Malaysia. http://t.co/fsmVhdE3U7
Mohon bantuan. Sebarkan gais 😭 http://t.co/hcBxNZL0iZ
an old women selling strawberries in gaza. just look at them strawberries tho! http://t.co/hWEDTv1HJ3
 
Popular people in Shah Alam
 
Latest Shah Alam Tweets
See Trends for Other Cities:

Shah Alam, Malaysia on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Shah Alam, Malaysia.

@sarasextacy

I'm at Shah Alam in Shah Alam, Selangor https://t.co/wP3qa2Tv8z

PNG | SA
 
@afiqothmans

I'm at Court Futsal Seksyen 4 Shah Alam in Shah Alam, Selangor https://t.co/kYY4wqUqRm

 
@RafiqNovato11

Anne, Milo ais wonne (@ Restoran Al-Rafi Bistro in Shah Alam, Selangor w/ @naufaaaaaaal) https://t.co/BtK4csBOMI

Anywhere
 
@Naufaaaaaaal

Dah futsal, kita sappedek (@ Restoran Al-Rafi Bistro in Shah Alam, Selangor) https://t.co/ymR8aLDb59

42300
 
@LiyanaFirzanah

RT @kmsconfession: KMS : Kolej Matrikulasi Selangor. semoga berjaya menghadapi liku liku kehidupan sbg matric kids ??? http://t.co/2YnrBHxFjW

Semenyih-Shah Alam
 
@Jokercafemy

RT @RZAiman: I'm at @JokercafeMY in Shah Alam, Selangor https://t.co/KyX4uvlsN4

Seksyen 13 , Shah Alam
 
@Jokercafemy

RT @husainishafee: Lepakinggg (at @JokercafeMY in Shah Alam, Selangor) https://t.co/wflztrmitI

Seksyen 13 , Shah Alam
 
@Jokercafemy

RT @fLameo_o: I'm at @JokercafeMY in Shah Alam, Selangor https://t.co/3Su4LSqiyH

Seksyen 13 , Shah Alam
 
@Jokercafemy

RT @arif_rasyidi: I'm at @JokercafeMY in Shah Alam, Selangor https://t.co/vtV3nwdSSq

Seksyen 13 , Shah Alam
 
@Jokercafemy

RT @exphxrix: I'm at @JokercafeMY in Shah Alam, Selangor https://t.co/svZks3Kxaa

Seksyen 13 , Shah Alam
 
Jual Totebag Kualitas Premium Bahan kanvas. Masih banyak gambar & motif looh Minat? invite bbm : 54460309 http://t.co/Bg9UE2c9HZ
Jasa Melukis Sketsa & Karikatur Harga Murah Kualitas Oke :) Mau order ? invite Pin BBM : 7EDC3575 http://t.co/hw9KUd1ZUD
Jasa Melukis Sketsa & Karikatur Harga Murah Kualitas Oke :) Mau order ? invite Pin BBM : 7EDC3575 http://t.co/6awcg7mnz5
Tips backpacking: Bawa apa yang perlu sahaja. http://t.co/k00MZmKrLw
Girlfriend otak gila mcm ni mmg tak kering gusi lah asyik gelak je hahaha http://t.co/r6SlscIQCv
"Abangg, nti baju2 abangg yg dh xnak pkai jgn buang k, sayang nk jahit buat baju utk anak anak kita" http://t.co/AFqjWJRBoq
"Sayang, knapa ambik sampai dua ni" "Sbb diorang tak boleh dipisahkan mcm kita jgk abangg,." http://t.co/ugVR9BOqMw
Suami kena hadam bila dpt isteri jenis gila gila manja mcm ni. http://t.co/Z4rM7FLAgT
YA ALLAH YA TUHAN KU KAU PANJANGKAN LA UMUR PEKERJA KFC NI! http://t.co/0tDbpC68t6
Rumah teres lama huduh busuk kasi renovate jadi kontemporari macam rumah dalam filem hollywood #HouseStyleGoals http://t.co/xFqVe7s5kZ
 

#yeke

Dari Pengkid, dan saya kembali normal. Nampak perbezaan? http://t.co/Fi8p3FNliR
Hahahahahahaha tak baiklah woi buat macam ni hahahahahaha!!! http://t.co/pXGIKYBeQt
Punyalah koyak si sharnaaz ni dengan @malaysian_gags sampai tukaq bio hahahahaha. http://t.co/qtueuAF1pP
bila kau dah amalkan sikap "pergi mampus" http://t.co/O6CIgJdQtH
 

xavi

Just Xavi! ???????? http://t.co/Mi77OJ7aW7
Vine by ⚽️Trophies HD⚽️ - ????Thank you legends???? #6GraciesXavi #FrankLampard #DiderDrogba #stevengerrard #dankejurgen #jurgenklopp #TrophiesHD
 

sepp

Platini on #FIFA: ‘I told Sepp Blatter to leave, to step down, because you are giving FIFA a terrible image http://t.co/3yEYCluazW
"Kenapa muka calar2 ni?" "Tak tahuuuuuu " lol cute cat ! ???????????? http://t.co/oKrKD3gKbe
Just Xavi! ???????? http://t.co/Mi77OJ7aW7
FIFA 16 career mode: Your star striker will be out for 9 months due to pregnancy. http://t.co/k7zlAbErjQ
There will be 5 La Liga teams in UCL next season. Barcelona Real Madrid Atletico Valencia Sevilla http://t.co/rm0vwMSoQT