Trending Fontana Videos
Spongebob Ruined's post on Vine - This is crazy talk... Follow our Instagram: Spongebob_Ruined - Spongebob Ruined's post on Vine
Marvel's "Avengers: Age of Ultron" - Teaser Trailer (OFFICIAL)
 
Trending Fontana Images
AVENGERS ASSEMBLE! https://t.co/1XJyAL3fFo
When Timmy Turner said... "Giant snake, birthday cake; large fries, chocolate shake." http://t.co/bkaj7zaaLI
 
Latest Fontana Tweets
See Trends for Other Cities:

Fontana, United States on Twitter

Popular & breaking twitter trends in Fontana, United States.

 

rancho

@LiveLove_Emily

RT @graysonandre_: “@Makenziedbold: um excuse wrong school http://t.co/xbyTKWAwP9”lmao he always subs at rancho !! Coach is dumb aha

Fontana, California
 
@http_christian

RT @krazy9er7: E and rancho don't no players say shit and they the ones that gon be playing

Fontana, CA
 
@LiveLove_Emily

RT @danielekelem: RANCHO THIS DONT CHANGE A DAMN THING WE SEE STILL COMING FOR THAT A#%???

Fontana, California
 
@dallaschampion1

RT @tannermevans: RT FOR ETIWANDA ❤️ FAV FOR RANCHO. ?

Fontana california
 
@_love2loveU

My feed right now: Lockdown Etiwanda vs Rancho game Lockdown Lockdown Ebola Lockdown Lockdown

Fontana,CA
 
@nicolleashlleyy

RT @krazy9er7: E and rancho don't no players say shit and they the ones that gon be playing

fontana
 
@nicolleashlleyy

RT @Briia_Bree: rancho gassing themselves too much

fontana
 
@nicolleashlleyy

RT @chefglen_: The school may be on lockdown but were about to SHUT DOWN rancho tonight #redzone

fontana
 
@LiveLove_Emily

RT @tannermevans: RT FOR ETIWANDA ❤️ FAV FOR RANCHO. ?

Fontana, California
 
@LiveLove_Emily

RT @__bailee: Was rancho that scared like man YALL ain't gotta take it this far

Fontana, California
 
 

#2)

 

threat